fbpx

Big boy toy: Facebook attribution

BIG BOY TOY: FACEBOOK ATTRIBUTION I det her indlæg bliver det alvor. Vi skal nemlig tale attribution, eller på dansk tilskrivning. Hvad er attribution? Attribution betyder jo ’tilskrivning’, som der også står lige ovenover, og det er for så vidt ret godt beskrivende for, hvad det går ud på. Det handler om, hvordan man tilskriver […]
Læs mere

Facebook super powers: Lookalike

FACEBOOK SUPERPOWERS: LOOKALIKE Hvis jeg skulle vælge én funktion, jeg skulle bruge resten af min tid som Facebook marketer, så skulle det altså være lookalike-funktionen. Og lad mig her forklare hvorfor: Facebook lookalike audiences, som det ligger i navnet, er at sætte en målgruppe op af personer, som minder om andre personer. Hvilke slags personer […]
Læs mere

Layered audiences: Hvad f*ck er nu det?

LAYERED AUDIENCE: HVAD F*CK ER NU DET? Vel mødt! Og velkommen til dette blogindlæg! Layered audience på Facebook Layered audience er et af de allerstærkeste værktøjer i din Facebook annoncerings-værktøjskasse, fordi det giver dig muligheden for at være så præcis med dine annoncer, at det næsten burde være ulovligt. Det er det heldigvis ikke. Heldigvis […]
Læs mere

Fra virksomhed til brand

FRA VIRKSOMHED TIL BRAND Det giver vist sig selv, hvad det skal handle om i dag: Branding. Lidt mere specifikt: Hvordan går vi fra at være en virksomhed til at blive et brand? Hvad er forskellen på virksomheder og brands? Set på en lidt kynisk og forsimplet måde er virksomheder enheder, som sælger ting og udbetaler […]
Læs mere

Din vigtiste salgskanal

Din vigtigste salgskanal Eller acquisition kanal, kald det, hvad du vil. I dette blog indlæg skal vi tale om, hvad din ABSOLUT vigtigste salgskanal er. Jeg ved det ikke, men jeg kan godt fortælle dig, hvad din vigtigste salgskanal er af den grund – det er nemlig den, der virker. Fladt svar, I know – […]
Læs mere

Hvad er content marketing?

Dejligt, du spurgte. Content marketing er det, som gør, at du ikke bare har et produkt, men en forretning. Det er det, der gør, at din marketing ikke bare er larm. Det er det, der adskiller dig fra dine konkurrenter. Kort sagt: din content marketing er din virksomheds sjæl Hvis nogle af de udfordringer, du […]
Læs mere