fbpx
BMoreRaw saabyemedia case

"NÅR MARKETING AUTOMATION (ENDELIG) VIRKER"

BMoreRaw, havde udfordringer med at få deres eget leadindtræk og marketing automation til at virke, og med at koble det effektivt sammen med salg, og derfor tog de fat i saabyemedia og vi fandt lynhurtigt ud af, at deres udfordring passede perfekt til vores B2B Lead Pilot

Om BMoreRaw

BMoreRaws mission er at hjælpe gode virksomheder med at blive mere rå og få større succes ved at levere en salgsproces, der hjælper med levering og markedsindsigt for at forbedre product-market fit.

Deres idé blev formet i hjertet af Danmark, Aarhus, og vores salgsaktiviteter udspringer fra London og København. 

De har en tretrins approach til at finde product-market fit. Den tager udgangspunkt i reel feedback fra eksisterende kunder, input fra salgsafdelingen og til sidst testes value proposition hypoteserne op mod det potentielle marked, som virksomhederne har. 

På den måde finder de frem til enhver virksomheds sande, data-baserede value proposition. 

Udfordringen

BMoreRaw har været i gang i omtrent 10 måneder og har på de måneder er de vokset til 10 medarbejder og åbnet kontor i Amsterdam. Dette har de formået på kold kanvas og netværk, men de kunne også godt tænke sig at få gang i inbound marketing og bevise, at de med succes også kan hente leads gennem betalt annoncering på social media og via marketing automation. 

De havde tidligere forsøgt sig uden succes. 

De ville gerne afprøve om de kunne generere leads fra betalt annoncering, så de kan skalere og vækste deres forretning yderligere, og til det mente founder, Stefan Avivson, at saabyemedia var den rigtige partner til dette.

Løsningen

De tog derfor fat i os fra saabyemedia og vi blev enige om, at vi skulle bruge vores B2B Lead Pilot til at skaffe leads fra LinkedIn og behandle dem via email marketing og når de har udvist nok interesse ville de blive overleveret til salg.

Vi skabte en lead magnet, et stykke gated content, som beskrev BMoreRaws fremgangsmåde. Vi sørgede for, at titlen tiltaler den ønskede modtager og at vores lead magnet ligger tæt op ad ydelsen.

Disse to faktorer betød, at tæt på 100% af de leads, der tilmeldte sig var inden for den definerede målgruppe. 

Resultaterne

Efter blot en måned på saabyemedias B2B Lead Pilot framework, har vi sammen med BMoreRaw formået at skabe følgende resultater. 

Spend: 14.540 kr.
CPL: 145 kr. 
Leads: 100
Varme leads: 17
Weighted Pipeline Value: min. 275.000 kr. 

Stefan Avivson
CEO & Founder
BMoreRaw ApS

“Når Marketing Automation (endelig) virker i virkeligheden!

Vi er nok ikke de eneste, som har brændt nallerne på at sætte noget B2B leadgeneration op her på det globale internet. Gang på gang. Men løsningen er mere rå end som så. 

For når man laver content, som berammer det, man sælger, med de eksisterende kunders egne ord, så virker det bedre. 

Det er fedt at opleve, at det virker – nøj, jeg er begejstret! 

Jeg har været i kontakt med mange, som påstår, at de kan det, som Frederik og saabyemedia kan, men ingen har fåret de til at virke. De får det til at virke, så skal du have gang i noget B2B marketing automation, så synes jeg helt klart, du skal hive fat i ham. Han er More Raw!”

Skal vi gøre det samme for jer?
Start med en gratis analyse.